Clean Up Carwash - Promotiemateriaal

Voor Clean Up Carwash heeft Birdie Design diverse uitingen en promotiemateriaal mogen ontwerpen, zoals zeildoeken, flyers, posters en meer. Er was al een logo-ontwerp en huisstijl, dus het was bij deze opdrachten ook erg belangrijk dat de vormgeving in lijn zou zijn hiermee. 

Producten

Flyer ontwerp
Posters design
Zuilen
Zeildoeken 

Concept

Over het project

De eerste opdracht was gelijk een hele uitdagende opdracht. Clean Up Carwash was op zoek naar een zuil waarop hun wasprogramma’s te zien waren. Hier zit namelijk een hele psychologie achter. Alles is zo ontworpen dat de klant vlugger zal kiezen voor een meer winstgevend programma dan voor een budget programma. Uit onderzoek blijkt namelijk dat men felle kleuren aantrekkelijker vindt. Ook grootte is van belang. Door de competitieve natuur van mensen zullen zij vlugger kiezen voor iets wat groter is afgebeeld dan voor iets wat kleiner is afgebeeld. Naast het ontwerp van de wasprogramma’s heeft Birdie Design ook een reclamezuil (op de foto 1 geheel, maar in werkelijkheid bestaat de zuil uit 3 stukken die boven elkaar geplaatst zijn), een flyer ter promotie van de opening, een flyer ter promotie van hun Facebook kanaal, zeildoeken en posters ontworpen. De flyer van de opening wordt regelmatig aangepast met nieuwe acties. 

Hieronder ziet u een aantal voorbeelden van een aantal uitingen die Birdie Design heeft ontworpen. Gezien er al een logo en huisstijl was, heb ik gebruik gemaakt van de kleuren van het logo. 

Projecten

Dickie

Voor Handelsonderneming Dickie ontwierp ik een abstract logo.

Portfolio Next Item - Dickie branding design
Scroll naar top